کمک
نوشته شده توسط : محمد حسن

سلام

نمیدونم ایا به معجزه اعتقاد دارید یا نه

ولی

من اعتقاد پیداکردم فقط از خدا ممنونم که دوباره

رها پیشم برگشت


 

به نام خدا

بنام خدایی که انسان را با عشق ومحبت آفرید

سلام به همه دوستانی که از این وبلاگ دیدن میکنن

رها همسر آینده من به دلیل بیماری سرطان حال زیاد

خوشی نداره و بیشتر از چند ماه دیگه زنده نیست

لطفا اگه این مطلب را میخوانید برای شفاش دعا کنید

این مطلب را به بقیه دوستانتان اطلاع دهید

التماس دعا

عكس تصویر تصاویر پیچك ، بهاربيست Www.bahar22.com





:: بازدید از این مطلب : 1246
|
امتیاز مطلب : 425
|
تعداد امتیازدهندگان : 130
|
مجموع امتیاز : 130
تاریخ انتشار : 21 / 4 / 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
گلناز در تاریخ : 1393/5/13/1 - - گفته است :
خـوشبخـت بـاشیـن [گل]

/weblog/file/img/m.jpg
منو عشقم دوتایی در تاریخ : 1393/4/31/2 - - گفته است :
وبتون عالیه خیلی من اولین بارمه به وب شما سر میزنم با خوندن این پست واقعا حالم گرفته شد و از ته دل دعا کردم اما وقتی بالای این پست و خوندم و فهمیدم رهاخانم حالش خوب شده قد یه دنیا خوشحال شدم ایشالله که همه ی عاشقا یه عمر با خوشی و سلامتی کنار عشقشون زندگی کنن خوشحال میشیم به وب من و عشقمم سر بزنید و اگه با تبادل لینک موافق بودید بهمون خبر بدید

/weblog/file/img/m.jpg
فاطمه در تاریخ : 1393/4/6/5 - - گفته است :
ای خدا اعصاب آدم خرد میشه اینچیزا رو میفهمه...ایشالا که خوب بشه

/weblog/file/img/m.jpg
سما در تاریخ : 1393/3/3/6 - - گفته است :
سلام ایشالا همیشه خوش و سرحال باشین و رها هم هر روز بهتر از دیروزش باشه..
اگه میشه به وب منم بیا وتبلدل لینکم کن..
مرسی..

/weblog/file/img/m.jpg
amin در تاریخ : 1393/1/7/4 - - گفته است :
سلام دوست خوبم خوبی عایایه زحمتی برات داشتم ..تولد بهترین دوستمه ازت خواهش میکنم به وب بری و براش ی تبریک بذاری ...بخدا زیاد وقتتو نمیگیره ...میخوام سورپرایزش کنم ...ازت خواهش میکنم یه تبریک براش بذار بخدا وقتتو زیاد نمیگیره...مر30 عزیزhttpa;//tavalod-sahar.blogfa.comاینم آدرس اون وبه...مر30

/weblog/file/img/m.jpg
آرش در تاریخ : 1392/12/3/6 - - گفته است :
ســــــــــــــــــــــــلام داداشی امید وارم که اجی رها شفا پیدا کنه دعا میکنم واسش وبلاگ خوبی داری به ماهم سری بزن منم عاشقم

/weblog/file/img/m.jpg
محمد در تاریخ : 1392/11/25/5 - - گفته است :
سلام وبلاگ زیبایی داری
ولنتاینت مبارک
به منم سربزن خوشحال میشم
آپـــــــــــــــم

/weblog/file/img/m.jpg
امیرصدرا در تاریخ : 1392/11/2/3 - - گفته است :
سلام دوست داشتم وبلاگتو خوب بود اگه مایل بودی به وبلاگ منم سربزنم تبادل لینک کنیم/amirsadra1372.blogfa.com

/weblog/file/img/m.jpg
GIRL در تاریخ : 1392/9/15/5 - - گفته است :
سلام اولین باره به وبت یر میزنم.

خداروشکر که رهاجا حالش خوب شد براتون آرزوی موفقیت میکنم امیدوارم باهم خوشبخت بشید واسه منم دعا کنید.

/weblog/file/img/m.jpg
یه دختر تنها در تاریخ : 1392/6/2/6 - - گفته است :
خیلی قشنگ بود به وبم سربزن شیفتگی را تا اخر بخون خوشت میاد اگه لب و بغل دوست داری به سرم اومد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: